dimarts, 31 de desembre del 2013

Cloenda


Què millor que acabar aquesta primera etapa del blog amb la coincidència de la nit de Cap d'Any? Podríem fer servir això com a una metàfora de tancament però no d'acabament. Com cada final d'any s'acaba una etapa, es tanca un cicle, però mai no s'acaba una cosa definitivament. I això és el que passa amb aquest blog: tanco una part, uns conceptes i continguts que considero que he assolit, però segueix el meu camí cap a l'educació! Per tant, això no és un punt i final, sinó un punt i seguit. M'agradaria tancar aquest cicle amb unes quantes recomanacions, les quals a mi me les han fet i m'han resultat de gran ajuda.

Començaré, sense anar més lluny, amb la realització d'aquest blog. Al principi anava una mica perduda, ja que mai n'havia utilitzat cap, però va ser posar-m'hi i sentir-m'hi molt còmoda. És un espai on hi pots expressar la teva opinió, fer recomanacions -com estic fent ara-, o simplement penjar idees que consideres importants. Per això, i no per res més, m'ha agradat molt l'experiència de tenir un indret virtual on poder plasmar els meus pensaments. 

Seguiré les recomanacions amb les conferències. Han sigut poques, per manca de temps, però han sigut significatives. Considero que són molt importants, ja que t'obren la ment i et fan veure les realitats -tan educatives com socials- des de diferents punts de vista, sobretot si aquests discursos provénen de personatges integrats en el món de l'educació, com són Jaume Cela i Ollé o directors i mestres d'escoles innovadores. 

I per acabar, m'agradaria recomanar la lectura, ja que considero que és una de les activitats més importants que ha de realitzar un ésser humà. T'ajuda a imaginar, a pensar, t'obre la ment, fins i tot t'empeny a crear. Gràcies a les lectures obligatòries de les meves assignatures i les lectures personals que he anat fent durant la meva trajectòria personal, puc dir, avui, que llegir és meravellós! T'evaeix del món, de la realitat, del soroll de la humanitat i, per un instant, desapereixes!

Al capdavall, l'únic que importa és que un es senti realitzat i satisfet amb un mateix. Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada